Helt nyt dashboard!

Ledoc’s forside har været igennem en omfattende omstrukturering, så der skabes et større overblik og en bedre brugeroplevelse.

Af nye ting kan vi præsentere:

  • Modulboksene, hvori der er de mest brugte genveje og et link til ikke tidligere sete elementer.
  • En graf over forbedringsstatistik, hvor det er muligt at justere mellem økonomiske omkostninger, tidsforbrug og antal.
  • Nyt overblik over hvilke opgaver der ikke skal vurderes, de der snart skal vurderes og dem hvor vurderingen haster.
  • Find hurtigt og nemt ud af hvilke kompetencer virksomheden har med et spiderweb.
  • Top 10 brugere af systemet.
  • Kurser og uddannelser.
  • Antal oprettelser i Ledoc.

Se vores videopræsentation

Side 6 ud af 6

LEDOC SYSTEM

Ledoc er et online system, der skaber overblik over din virksomheds samlede kvalitetsledelse herunder dine dokumenter, medarbejderkompetencer, udstyr, status på opgaver, leverandører m.v.

VÆLG KATEGORI